MartS
Returning Member

Troubleshooting

J'ai passé plus d'une heure hier avec le service à la clientèle et aucune solution. On m'a dit de réessayer demain et de rappeler ensuite.. C'est fâchant de payer pour un service qui ne fonctionne pas. C'était ma première expérience et c'est très décevant. J'ai perdu 4h hier à essayer sans succès et même le service à la clientèle n'a pas pu m'aider 

 

Troubleshooting

Pour les questions françaises, vous pouvez poser votre question directement dans la Communauté TurboImpôt.

Veuillez consulter notre communauté française en cliquant sur ce lien:  Communauté française.

Merci à l'avance pour votre compréhension.

wctaxguy
Returning Member

Troubleshooting

Has this been resolved yet? I am still having issues filing - CRA works. Help desk had no solution. (Turbo Care via telephone)

Troubleshooting

Could you clarify if you are using our TurboTax Online or if you are using our TurboTax Desktop/Download software?

 

Thank you for choosing TurboTax.

TrinTaco
Returning Member

Troubleshooting

For me the only solution offered was to mail in my Quebec return.

Troubleshooting

Yes until this issue is corrected, it may be the quickest solution.

 

TrinTaco
Returning Member

Troubleshooting

I used the online version 

wctaxguy
Returning Member

Troubleshooting

Using on line.  Is this a software issue with turbotax ?

Moussi2
Moderator

Troubleshooting

Please try to change browser and/or remove the Netfile code while filing for your Netfile in Quebec. Several clients have succeeded by changing browser or going into incognito mode as well.

 

Please let us know if it works. Thank you for choosing TurboTax.

wctaxguy
Returning Member

Troubleshooting

Tried both, neither worked.